Računovodski servis Proevent | Pravno obvestilo | Politika zasebnosti

Napotitve delavcev v tujino (A1 vloge)

Če slovensko podjetje želi napotiti svojega delavca v drugo državo članico EU, EGP ali v okviru Švicarske konfederacije, lahko to stori s pridobitvijo A1 potrdila. S tem potrdilom, ki se ga izda za vsakega delavca posebej, delavec potrjuje, da je v času dela v tuji državi vključen v obvezno zavarovanje v RS.

Elektronska oddaja vloge za A1 obrazec se odda preko e-VEM portala, obstajata pa dve vrsti obrazcev:

  • potrdilo A1 – enkratna napotitev
  • potrdilo A1 – sočasna zaposlitev za delavca, ki običajno sočasno opravlja delo v več državah in le pri enem delodajalcu. Vlogo za potrdilo A1 je možno oddati za naslednje kategorije delavcev: vozniki, serviserji in monterji.

POMEMBNO! Oddaja vloge je možna samo od dneva oddaje vloge dalje in je ni možno oddati za nazaj.

Nekaj koristnih informacij:

  • Vloga za pridobitev in predčasno prekinitev potrdila A1 se lahko odda le prek portala e-VEM.
  • Delodajalec ali samozaposlena oseba lahko vloži vlogo za izdajo potrdila A1 največ 30 dni pred predvidenim začetkom čezmejnega izvajanja storitve.
  • Preko portala e-VEM se lahko odda tudi vloga za pridobitev in za predčasno prekinitev potrdila A1 za naslednje kategorije delavcev: vozniki, serviserji in monterji.
  • Potrdilo A1 je mogoče pridobiti za obdobje za največ 12 mesecev nepretrgano in največ 24 mesecev na delavca.
  • Za ostale kategorije delavcev in za t. i. sočasne zaposlitve (delo pri dveh ali več delodajalcih v dveh ali več državah članicah) se vloge še naprej oddajajo neposredno pri ZZZS.

Kdo lahko odda vlogo za izdajo potrdila A1? 

Zavezanci za oddajo vloge za pridobitev potrdila A1 so poslovni subjekti, ki so registrirani v Poslovnem registru Slovenije (v nadaljevanju: PRS)

Kdo lahko zaprosi za izdajo potrdila A1 prek portala e-VEM?

  • zakoniti zastopnik poslovnega subjekta, ki je vpisan v Poslovni register Slovenije (PRS), ali
  • pooblaščena oseba, ki jo je zakoniti zastopnik poslovnega subjekta pooblastil za izvajanje tega in/ali ostalih postopkov portala e-VEM.

BODITE BRZSKRBNI

Celoten postopek za oddajo vloge za pridobitev A1 dovoljenja lahko namesto vas prevzamemo mi.

To bo skrajšalo čas, optimiziralo postopek, vi pa se boste brezskrbno posvečali svojemu poslu.

Pošljite nam brezplačno povpraševanje na: info.eu@proevent.si ali nas pokličite na telefonsko številko 01 300 32 06.

ikona telefon

01 300 32 06

Reference

“Inovativni poslovni model, ki povezuje in združuje sorodno misleča podjetja in posameznike. Veseli nas, da smo v podjetju Proevent našli prav to. Podjetje, ki je pripravljeno sodelovati in nas podpreti na naši poti in z nami sodelovati v projektih, ki so drugačni, sveži in inovativni. Verjamemo, da bo naše medsebojno sodelovanje s časom še bolj izrazito in da bomo skupaj lahko stopili iz okvirjev klasičnih poslovnih modelov.”

Pridružite se tudi vi podjetju Proevent, priporočamo!

Maja Teršek http://www.p2pinzeniring.si

“Proevent is a SILA IWCL partner for already some years and its team is amazing.They take care of the Association’s interests and guide us with all the help needed.”

Mart Berglez, SILA IWCL President https://www.sila.si/

“Z podjetjem PROEVENT D.O.O. sodelujemo že 4 leta. Zelo so zanesljivi, hitri, učinkoviti. Nas vsa naša vprašanja in prošnje odgovorijo v zelo kratkem času oziroma takoj. Zelo zadovoljni. Toplo priporočamo.”

Martin Dodič mag.farm., Direkor MED TRUST d.o.o. www.medtrust.si

“Kot distributerji folij za steklene površine, materialov za tisk, orodij za delo in drugih sorodnih izdelkov, ki se večinoma uporabljajo v grafični industriji, ponujamo visokokakovostne rešitve na enem mestu. Veliko različnih rešitev pa predstavlja veliko število materialo in te v smislu računovodstva veliko spremenljivk, kot so vrednosti in konti. Priznamo da to ni naše področje. Je pa to področje naših partnerjev, podjetja Proevevent. Oni zagotavljajo nam, da mi lahko zagotovimo vam… preprosto Več.”

Primož Davidović, direktor http://ikonosmedia.si

“Za zagotavljanje širokega nabora storitev in končnih rešitev  na področju vizualnih komunikacij zahteva sposobnost, iznajdljivost in znanje naših zaposlenih ter naših partnerjev. Uspešno zaključeni projekti in zadovoljstvo naših strank, potrjuje sposobnost naše ekipe. Del naše ekipe pa so tudi naši partnerji h katerim spada seveda tudi podjetje Proevent. “

Predanič Peter, direktor http://www.rsn.si

“Strokovni, prijazni ustrežljivi. Odkar sodelujemo z njimi, smo z njihovimi nasveti močno izboljšali poslovno optimizacijo. Vedno si vzamejo čas za stranko in se ji posvetijo. Za piko na i, postrežejo kavico.”

Teodor Glogovec, direktor  https://www.saniteh.si

“Proevent setavljajo ljudje ki me vedno sprejmejo z nasmehom, pozitivno energijo, so strokovnjaki na svojem področju in imajo profesionalni odnos. Kljub temu pa ohranjajo tisto domačo atmosfero pri kateri se počutim udobno, ki ustvarja zaupanje.”

Andrej Nadrih, direktor https://anok-andrej-nadrih-sp.business.site/

“Računovodski servis Proevent nas spremlja od skromnih začetkov, ko smo poslovali kot normirani s.p., do današnjega dne, ko smo podjetje po letih uspešnega poslovanja prestrukturirali v kapitalsko družbo z omejeno odgovornostjo. So hitri, odzivni in iniciativni. Računovodske storitve ter svetovanje opravljajo kakovostno in strokovno. Toplo priporočam!”

Mito Žnidarko, direktor podjetja EU sfera d.o.o. www.eusfera.si

“Zelo smo zadovoljni pri sodelovanju s podjetjem PROEVENT na področju računovodstva. Imajo profesionalen odnos in strokovno znanje. Vedno so prijazni, kadarkoli dosegljivi in hitro odzivni. Najlepša hvala za vso pomoč! Želimo tudi nadaljnji razvoj.”

Anastasiia Fadeeva, Direktor www.ohdesign.studio

“Zakaj imamo radi naše računovodstvo? Zato, ker sodelujemo s fantastično, energično, pridno, učinkovito, odzivno in strokovno ekipo.  Samo taka storitev omogoča nemoteno stabilno poslovanje podjetja. Veseli smo, da vas imamo.”

Simona Boc, direktorica www.zalozba-chiara.si/

“Računovodski servis Proevent zaznamuje strokovnost in natančnost, naša skrbnica pa je pripravljena priskočiti na pomoč in odgovoriti na vsako vprašanje v najkrajšem možnem času. Pri naši prevajalski agenciji smo z njimi zelo zadovoljni, zato jih z veseljem priporočamo naprej.”

Marko Hozjan, direktor https://taia.io/

“Če nimaš dobrega računovodje, je bolje da ne odpiraš podjetja. Ekipa Proeventa poskrbi, da se lahko v miru ukvarjamo s svojo dejavnostjo. Obiski pri njih pa so zaradi pozitivnega vzdušja vedno zabavni:)”

Peterca Jaka, direktor www.spanskavas.si

“Smo zanesljivo ter sodobno gradbeno podjetje. Najzahtevnejše projekte rešujemo s svojim lastnim znanjem, strokovnostjo in marljivostjo. Imamo več kot 200 usposobljenih strokovnih kadrov, ki nam omogočajo učinkovito delovanje na celotnem gradbenem področju. Zavedamo se, če želimo uspešno sodelovati na trgu, mora za nami stati strokoven, zanesljiv in ažuren računovodski servis, to za nas predstavlja računovodski servis Proevent . Pri njih imamo celovito podporo na področju računovodenja, kadrovskega svetovanja in pravnega svetovanja…”

Remzit Ravmanovski, direktor (www.gradbenistvo-ravmanovski.si)

“Naše Mesto komunikacij zaživi, ko so tudi dela bolj ”birokratske” narave urejena. Računovodski servis Proevent strokovno poskrbi, da je poslovanje našega mesta na ustreznem nivoju, z lepim sodelovanjem pa se je zgradilo primerno medsebojno zaupanje, ki vodi k še večjim uspehom naše agencije. Ali drugače rečeno, prebivalci našega mesta tudi s pomočjo Računovodskega servisa Proevent živijo lepo in polno življenje.”

IR IMAGE d.o.o. (www.ir-image.si)

“Kar nekaj časa smo razmišljali o menjavi računovodstva. Odločitev ni bila enostavna, saj smo se bali, da bo  postopek kompleksen in dolg. Zato je presenečenje še toliko večje, ko smo se končno odločili. Žal nam je le, da prenosa nismo naredili že prej. V računovodskem servisu Proevent je ekipa strokovnjakov, ki nudijo celostno podporo našemu zavodu v vsakem trenutku, ker nam v mesečnem pavšalu, poleg knjiženja, zagotavljajo tudi brezplačno svetovanje.”

Neža Koren, direktorica (www.rikus.si)

“Presenetila me je hitra odzivnost, prijaznost in strokovnost. Vsekakor dober razlog, da vas z veseljem priporočim naprej. Veseli me, da nisem obravnavan le kot  številka. Oseben in človeški odnos mi pomeni veliko!”

Enes Durić, izvršni direktor (www.geslo.si)

“Zelo smo zadovoljni s storitvami računovodskega servisa ProEvent. Navdušeni smo nad prijaznostjo njihovega osebja,  njihovo odzivnostjo in strokovnostjo. V primerjavi z naši prejšnjim računovodskim servisom pa predvsem izstopajo po učinkovitosti.
Njihovo osebje ima izjemno sposobnost prilagajanja našim potrebam in željam, kar nam prihrani veliko časa.”

Markuš Aleš, direktor www.avtosola-ideal.si

“Zdravstvena dejavnost je zavezana k specifičnim pravilom in zakonom. Zato nam je pri računovodskem servisu pomembno predvsem zaupanje v strokovnost njegovih storitev z zakonom. Prav vse to nam ponuja računovodski servis Proevent,..so strokovni, zanesljivi, natančni, odzivni in konkurenčni…z veseljem vas priporočim “

dr. dent. med. Nataša Kocmut www.skan.si

“Zelo mi je všeč, ker imate prijazen odnos do strank, hitro odzivnost in številni koristni nasveti, ki sem jih dobil v zadnjem letu, so vsekakor dober razlog, da vas priporočim naprej.”

Oblak Zdravko, direktor www.kkoblak.si

“S podjetjem PROEVENT d.o.o. sodelujemo že vrsto let. Njihova strokovnost, zanesljivost, osebni odnos in dobri nasveti so vrline, ki nam omogočajo, da se posvečamo svojemu delu, skrbi za računovodske storitve pa prepuščamo PPROEVENT d.o.o.. Vedno nam znajo tudi dobro svetovati. Upamo, da bo tako sodelovanje še dolgo trajalo.”

Igor Martinšek, direktor http://www.terragis.si/

“Zelo hitro se odzivate na naše potrebe in težave. Dodelili so nam programsko opremo za izdajo računov na kar smo res navdušeni . Presenetila me je hitra odzivnost in pripravljenost na pomoč, tudi ob poznih urah in dnevih, ki niso delovni. Le tako naprej!.”

Božo Rušnov, direktor floralimage.si

“Zelo smo zadovoljni s storitvami računovodskega servisa ProEvent. Predvsem nam je všeč njihova odzivnost, strokovnost in zanesljivost. Pomagajo nam pri razni administraciji, kar nam prihrani precej časa.”

Rok Zobavnik, direktor www.sanelec.si

“S partnerji gradimo dolgoročen in zaupljiv odnos, v katerem predstavljata strokovnost in odzivnost pogoj za sodelovanje. Področje računovodstva zagotovo sodi med najpomembnejše elemente uspešnega in učinkovitega poslovanja vsakega podjetja. Zato smo se odločili za Računovodski servis Proevent”

Gregor Zalaznik, direktor www.decra.net

V našem podjetju smo se odločili za menjavo računovodskega servisa in prek priporočil našli Proevent. Njihova ponudba je bila sprejemljiva in zelo konkurenčna. Pomoč ob zagatah, ki so vsakodnevne in ponavadi potrebne takojšnjega urejanja, takojšnja odzivnost in hkrati tudi prijaznost referenta so tiste prednosti, zaradi katerih ostajamo zvesta stranka računovodskega podjetja Proevent. Nikoli nimam občutka, da motim in »težim«. Nasvet, ki je pogosto »zlata vreden« in zakonsko utemeljen, je vreden svojega denarja.

Mirjam Kepic, CEO (Privoščite d.o.o.)

“Profesionalnost, ažurnost, tačnost i ljubaznost odlike su Vašeg rada. Kao vaš klijent osjećam sigurnost u poslovanju. Hvala i pohvale vašem osoblju koje uvijek imaju volje, vremena, strpljenja, a iznad svega stručnosti za posvetiti nam. Kao klijent vrlo sam zadovoljan s komunikacijom i brzinom rješavanja nedoumica. Na sva pitanja uvijek dobijem odgovore koji su stručni i potkrijepljeni znanjem o zakonima kojih ima beskrajno puno i za jednog malog poduzetnika jednostavno ih je nemoguće pratiti. Zato se osjećam prilično komforno kada za informaciju ili savjet mogu nazvati svoje računovodstvo od kojeg ću uvijek brzo dobiti rješenje za tekuće probleme ili odgovor na pitanje.”

OKIĆ- Transporti d.o.o.